Hoi An , dag An

13 februari 2017 - Hoi An, Vietnam

Even een kleine update.

Het is vanavond de laaste avond in het vissersdorpje Hoi An.

Mooi dorpje met ontzettend gast vriendelijke mensen zowel in het hotel als in het hele dorpje.

We hebben scooters gehuurd en zo door het hele dorp gecrosst. Het is vooral een schattig dorpje met veel kleine huisjes , rijstvelden , lampjes in alle kleuren en de drukte is te overzien. Zelfs met de scooter kon ik er redelijk doorheen manoeuvreren. Daar moest ik in Ho Chi Minh zeker niet aan denken. We hebben vandaag een rondvaart gedaan in twee kleine coconut bootjes. Ronde bootjes geweven van kokosbladeren. Na de tour kregen we bij de lokals cooking class. Nu kunnen we dus allemaal Vietnamees koken , ook de mannen ! We hadden ook een hele aardige gids en veel gelachen toen de beste man Nederlandse woorden geleerd kreeg.

Morgenochtend vroeg vliegen we naar Hai Pong om vervolgens naar Halong Bay te rijden.
Ook daar hebben we erg veel zin in !

Bij ons is het zonnetje al even onder en de wekker gaat weer om 05.30 dus laat gaan we het niet maken !

Weltrusten allemaal !

1. Petra Ponsen:
    13 februari 2017
    Klinkt allemaal erg gezellig en ik kan me alvast voorbereiden op een heerlijk Vietnamees diner,begrijp ik !!!nog veel plezier,dikke kus !!!!!
  2. Piet Rietveld:
    13 februari 2017
    Haha.....Pieter kookcursus????!!!! Kan me er niets bij voorstellen....dan moet je toch goed luisteren?!
    Maar....ziet er gezellig uit allemaal.
    Welterusten.....en goede reis morgen
  3. Piet Rietveld:
    13 februari 2017
    Hahaha.....Pieter kookcursus????!!!! Kan me er niets bij voorstellen....dan moet je toch goed luisteren??!!
    Ziet er gezellig uit allemaal....goede reis morgen en welterusten!
  4. Tante Jannie:
    13 februari 2017
    Oooh ziet er lekker uit. Ik hou me aanbevolen voor een Vietnamees etentje. Goede reis en wij kijken weer uit naar jullie volgende bericht. Liefs
  5. Jacqueline en Ruud:
    13 februari 2017
    Weer een leuk reisverslag en mooie foto,s, ik geniet ervan en laat het de andere Boersjes dan vanavond meteen zien !!!! Op naar de volgende bestemming, goede reis en houdt ons op de hoogte. Groetjes .