Halong Bay

16 februari 2017 - Halong Bay, Vietnam

Mijn tijdsbesef is hier even helemaal weg.
Ze werken hier eigenlijk iedere dag waardoor je geen onderscheid hebt in weekend of niet.

De mensen hier zijn bijzonder vriendelijk , niet alleen omdat wij toevallig toeristen zijn maar ook in de omgang met elkaar zijn ze ontzettend respectvol.

Een nadeel , ze kunnen hier zelden de engelse taal spreken. Het is voor mij dan ook echt een opluchting als ik eindelijk met iemand spreek die wel engels praat (voor die jongens niet , die bakken er ook weinig van dat is meer handen en voetenwerk)

Ook zeggen de mensen uit beleefdheid altijd ja of yes. Ookal snappen ze er helemaal niets van. Dat levert echt hilarische momenten op , maar ook soms heel frustrerend.

We zitten nu al drie dagen in Halong Bay , verschrikkelijk mooi. Een foto beschrijft niet hoe mooi het hier is. Gister hebben we last minute besloten om twee dagen en een nacht mee te gaan op een cruise door de prachtige rotsen waar het allemaal om draait bij Halong bay.
Heerlijk culinair gegeten en d.m.v kleine bootjes en kajakken halong bay verkent.

Morgen vertrekken we naar Hanoi.

Tot zover een kleine update.